خاطرات من از بازار اهواز

قیمت ها در بازار اهواز در اهواز گردی های من

خاطرات من از بازار اهواز

قیمت ها در بازار اهواز در اهواز گردی های من

خاطره من از بازار طراحی وب سایت اهواز

ما بعد یه عمری گفتیم بریم وبلاگ را تبدیل به سایت کنیم . تو مرکز شهر هم کار داشتیم .  گفتیم خیلی خب بلند شیم بریم ببینیم از این همه فارغ التحصیل کامپیوتر دانشگاه های اهواز کدامشان یک شرکتی دکانی بغالی چغالی برای این امور باز کردن هم کارمان را انجام میدیم هم چشم میندازیم تابلویی چیزی دیدیم طبق سنت میزاریم بر حسب قسمت و کار را میسپاریم به اولین تابلویی که به چشممان خورد . 

خلاصه ما رفتیم کل مرکز شهر را گشتیم چند دست شورت و شلوارک هم خریدیم اما دریغ از یک شرکت طراحی سایت در اهواز . کل نادری کل 24 متری کل طالقانی حتی یک تابلو ندیدیم . برگشتیم خانه این بار به گوگولی متوسل شدیم سرچ کردیم طراحی وب سایت در اهواز ،  4 تای اول را نشان کردیم

اولی php هاست بود که نوشته بود دفترش در کوروش خیابان اقبال هست

دومی باز پی اچ پی هاست یعنی همان اولی بود که هیچی 

سومی اهواز وب بود که نوشته بود دفترش طبقه دوم هیراد پاداد است
چهارمی اهواز نت بود که یه شماره موبایل ایرانسل داشت و از آدرس خبری نبود
پنجمی راد رایانه بود که تلفنش نشان میداد طرفای نادری باید باشه

ما زنگ زدیم به اولی یه خانمی برداشت گفت چند ساعت دیگه باهاتون تماس میگیریم . گفتیم قضیه چیه چرا چند ساعت دیگه گفت چون برنامه نویسمون الان خوابه ایشان صبح ها میخوابه در عوض شب تا صبح یه کله سایت طراحی میکنه .

به سومی زنگ زدیم یه صدایی اومد که اکو داشت فهمیدم طرف در  دستشویی است و بد موقع مزاحم شدیم قطع کردیم . چهارمی یه بچه ای گوشی را برداشت گفتیم بده بابات گفت اگر برای طراحی سایت زنگ زدید خودم هستم . گفتیم یه آدرس بدید برسیم خدمتتان میخوایم برای ما سایت طراحی کنیم . گفت نه شما آدرس بدید من بیام فهمیدم باباش مخالف رفت و آمد زیاد به خانه است و این بنده خدا سیار کار میکنه . 
به پنجمی زنگ زدیم گفت تلفن مورد نظر به علت بدهی قطع می باشد . 

خلاصه الان منتظریم که اولی از خواب بیدار بشه با من تماس بگیره 
در مطلب بعد مینویسم که داستان ما در بازار طراحی وب سایت اهواز به کجا کشید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد