خاطرات من از بازار اهواز

قیمت ها در بازار اهواز در اهواز گردی های من

خاطرات من از بازار اهواز

قیمت ها در بازار اهواز در اهواز گردی های من

آموزش گام به گام رنگ کردن موی سفید

خیلی ازخانم‌هابه علت هزینه یا شلوغ بودن آرایشگاهها، موهای‌شان را در خانه رنگ می کنند. اگر شما هم جزو این گروه  هستید، باید مواردی را برای رنگ کردن بهتر موها رعایت کنید. رعایت این  موارد سبب می‌شود، رنگ روی موها دوام زیادتری داشته باشد  و موهای سفید بهتر رنگ بگیرد

یک نکته درباره رنگ کردن ریشه

وقتی موها سفید می‌شوند، کمترین رویش ریشه‌ها می‌تواند زیبایی موهای شما را خراب کند، به همین دلیل اگر از کسانی هستید که ترجیح می‌دهید خیلی زود به زود فقط ریشه‌ها را رنگ کنید، اول از همه فقط به ریشه رنگ بزنید، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد رنگ مو را تا انتهای نوک ساقه بکشید و بعد از چند دقیقه آبکشی کنید. اگر بیشتر موهای‌تان سفید است اول از جلوی سر شروع به رنگ کردن کنید و بعد قسمت‌های دیگر. اگر شقیقه‌ها سفید بودند، اول شقیقه‌ها را رنگ کنید و بعد از پشت سر شروع کنید. در کل هرجا که سفیدی بیشتر بود اول آنجا را رنگ کنید و بعد قسمت‌های دیگر را.

قدرت اکسیدان‌ها را بشناسید

قدرت اکسیدان که به عنوان تسریع‌کننده فعالیت شیمیایی در رنگ مو به‌کار می‌رود با نتایج مورد نیاز و دلخواه شما و همچنین با تمایلات سازندگان رنگ‌ها تعیین می‌شود. اکسیدان 10 Vol رنگ را فقط به‌طور جزئی باز می‌کند، اکسیدان 20 Vol قدرت بازکنندگی و روشن‌کنندگی بالاتری دارد. اکسیدان 30 Vol قدرت روشن‌کنندگی بسیار بالا را با کمترین میزان رنگ دارد. از آنجایی‌که اکسیدان‌های با درجه بالا میزان بیشتری از سولفور موهای شما را پاک می‌کند، معمولا توصیه می‌شود از اکسیدان‌های با درجه کمتر از ۳۰ استفاده کنید. آمونیاک هم همین خطر را دارد.

راه‌های رنگ‌گرفتن موهای سفید

اکثر افرادی که موهای‌شان را رنگ می‌کنند با رنگ نگرفتن موهای سفید مواجه هستند اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید موهای‌تان را از سندرم تفلون که مانع رنگ گرفتن موها می‌شود، محافظت کنید.

1. اول از همه مطمئن باشید که رنگ دائم استفاده می‌کنید، نه موقت یا نیمه‌دائم چون رنگ‌های دائم موادی چون آمونیاک و پروکساید دارند بنابراین به خوبی در ساقه موها نفوذ کرده و در آن نیز باقی می‌مانند.

2. دقت کنید روی بسته‌بندی رنگ شما عبارت neutral یاnatural نوشته شده باشد، این رنگ‌ها نسبت به رنگ‌های دودی (ash) و طلایی (gold) غلیظ‌تر هستند و بهتر رنگ سفید موهای شما را می‌پوشانند.

3. بهتر است رنگ‌تان را درون یک کاسه بلور درست کنید و بعد با برس رنگ که موهایی زبر دارد رنگ را به موهای‌تان بزنید، از درست کردن رنگ درون محفظه‌های پلاستیکی که درون خود بسته‌بندی رنگ وجود دارد اجتناب کنید. هرقدر موهای برس رنگ شما زبرتر باشد، بهتر می‌تواند روی موهای سفید را بخراشد تا رنگ درون آن نفوذ کند.

4. رنگ را به همان اندازه که روی بسته‌بندی نوشته شده‌ است روی موهای‌تان بگذارید حتی کمی بیشتر از آن زمان می‌تواند موجب شود رنگ موها خراب شود.

چگونه موهای سفید را رنگ کنید

برخی از موهای سفید به‌ویژه موهای ریز، کلفت و خاکستری‌رنگی که در اطراف شقیقه‌ها می‌رویند، در برابر رنگ مو مقاوم هستند یا در مقایسه با سایر موهای سفید، به سرعت رنگ خود را از دست می‌دهند. اگر موهای شما خیلی زبر و مقاوم در برابر رنگ است، شاید لازم باشد که قبل از رنگ‌کردن آنها را نرم کنید چون با نرم کردن، لایه‌های کوتیکول رنگ را بهتر جذب می‌کنند. در موهایی که ۸۰ تا ۱۰۰ درصد سفید شده‌اند، ابتدا اکسیدان با 20 یا ۳۰ VOL را مستقیما روی موی سفید بگذارید و پس از ۵ تا ۷ دقیقه بشویید.

بهتر است از جایی که سفیدترین موها را دارد شروع کنید و پس از شستن، با حوله خوب آن را خشک کنید سپس از رنگی که یک درجه تیره‌تر از رنگ مورد‌ نظرتان است، استفاده کنید چون به‌دلیل نبودن رنگدانه در تار مو، رنگی که می‌گذارید روشن‌تر به‌نظر می‌رسد. برای بالا رفتن قدرت جذب موی سفید توصیه می‌شود، مدت زمان گذاشتن رنگ را به حدود ۴۵ دقیقه برسانید. یادتان باشد این موها در مقایسه با سایر موهای سفید به سرعت رنگ خود را از دست می‌دهند.

پیگمنتها معمولا تا ۳۵ سالگی عمر می کنند و بعد از آن قدرت تولید رنگ را از دست می دهند و شروع به سفید شدن می کنند و در این حالت رنگ را به سختی به خود می گیرند و به سختی هم نگه می دارند .در حالت عادی موها دارای ۷ لایه پولک هستند که روی هم قرار گرفته اند که با تماس با مواد شیمیایی این دریچه ها باز شده و مواد شیمیایی در داخل ساختمان مو نفوذ کرده و تاثیر می گذارد.پولکهای مو بعد از تماس با ماده ی شیمیایی ۳-۴ شبانه روز طول می کشد تا به حالت اولیه بازگردد ولی چنانچه با یک شامپوی اسیدی مو را بشورید این کار سریعتر انجام میگیرد.موی سفید به دلیل ضعیفتر بودنش و نداشتن پیگمنت رنگ را دیرتر به خود میگیرد و همینطور زودتر هم آن را پس میدهد،به خاطر همین است که اغلب خانم هایی که موی سفید دارند یا موی سفید رنگ میکنند به مشکل برمیخورند اما برای حل شدن این موضوع  زیبا شو دات کام چند پیشنهاد به شما میدهد.
برای اینکه بخواهید موهایتان یکدست و قشنگ شود فقط ریشه ها قسمتی که سفیدی دارد را با یک رنگ وسط مثلا۶۰۰ یا از سریهای ۴-۵ رنگ کنید یا همان رنگی ساقه هایتان دارد را به ریشه ها بزنید و وقتی یکدست شد حالاست که می توانید هر رنگی را که دوست داشتید روی آن بگذارید که در پست بعدی چند ترکیب رنگ زیبا که قابل استفاده برای همه هست را خواهید دید.
روش دیگر اصطلاحا مردانساژ است،که برای باز کردن پولکهای سفید مو مقداری اکسیدان ۲ یا ۹درصد را به ریشه های مو (قسمت سفید)بگذارید و ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد بشورید و سپس رنگ اصلیتون را بگذارید البته در این روش باید حتما رنگ قوی یا رنگهای  شماره پایین مثلا تا ۴-۵ را در ترکیب رنگتون داشته باشید.

روش دیگر این هست که مقداری پودر دکلره و شامپو را با هم مخلوط کرده و به موها زده و بعد از ۱۰-۲۵ دقیقه شسته و رنگ را شروع کنید.روش دیگر اینکه رنگ انتخابی را بدون مخلوط کردن با چیزی به ریشه ها زده و بعد از مکث کوتاهی رنگ ترکیبی و اصلی را با در نظر گرفتن قانون ساقه و ریشه به موها بزنید.

نکته۱:در تمامی موارد بالا در نظر گرفتن قانون ساقه و ریشه الزامیست یعنی اول ریشه ها را رنگ زده و بعد از مکث کوتاهی ساقه ها را بزنید.
نکته۲:اگر میخواهید موهایتان کاملا روشن شود باید کل موها را از ریشه تا نوک موها دکلره کنید.
نکته ۳:برای گرفتن سفیدی ریشه ها ی مو را به صورت عمودی تقسیم بندی می کنیم

آموزش گام به گام تهیه نوتلا در خانه

نوتلا یکی از چیزهای خوشمزه ای است که از کوچک تا بزرگ، همگی عاشقش هستند. اما چون قیمت آن کمی بالاست، خیلی ها از خریدن آن صرف نظر می کنند. برای همین طرز تهیه آن در منزل را به شما آموزش می دهیم.

مواد اولیه :

  • فندق (بدون نمک / تست شده) 2/3 پیمانه
  • عسل 3 ق غ
  • شکلات تلخ (ریز خرد شده) 1/2 پیمانه
  • شیر عسلی 3/4 پیمانه


طرز تهیه نوتلا خانگی (2)

همونطور که میدونید شیر عسلی پرطرفداره و از شیر عسلی پر طرفدارتر نوتلا هستش!

حالا تصور کنید این دوماده دوست داشتنی در کنار هم باشن بنظرتون نتیجه چی میشه؟ ! :)

طرز تهیه نوتلا خانگی (2)

در این روش از روغن استفاده نمیشه و برای دوستانی که با روغن  مخالف بودند گزینه بهتری می باشد.

طرز تهیه:

طرز تهیه نوتلا خانگی (2)
برای تست فندق ها کف سینی کاغذ روغنی گذاشته فندق ها راداخل سینی میریزیم ودر فر با دمای 175 درجه سانتیگراد به مدت 10 تا 12 دقیقه قرار می دهیم تا قهو ه ای شوند و در طی این مدت حتما هر 3 تا 4 دقیقه یکبار فندق ها را زیر رو کنید تا نسوزند. بعداز تست شدن فندق ها را کنار میگذاریم تا خنک شوند.
طرز تهیه نوتلا خانگی (2)

سپس داخل غذا ساز ریخته

طرز تهیه نوتلا خانگی (2)

دستگاه را روشن میکنیم. بعداز 1 تا 2 دقیقه به این صورت خواهد شد

طرز تهیه نوتلا خانگی (2)

بعداز یک دقیقه دیگر فندق شروع میکنه به جمع شدن به دور تیغه دستگاه . در این مرحله میتونید یک پینچ نمک اضافه کنید

تا این مرحله شما کره فندق دارید.

طرز تهیه نوتلا خانگی (2)

بعداز حدود 5 دقیقه مایه صاف و یکدستی خواهید داشت(مثل تصویر)

تا زمانی ادامه می دهیم که کاملا یکدست شود.

طرز تهیه نوتلا خانگی (2)

شیر عسلی و شکلات و عسل را با هم ترکیب و به روش بن ماری ذوب کرده

طرز تهیه نوتلا خانگی (2)

و مرتب هم میزنیم تا کاملا به مخلوط یکدستی تبدیل شوند.

طرز تهیه نوتلا خانگی (2)

مخلوط شکلات را به ظرف فندق اضافه میکنیم و مجددا دستگاه را روشن میکنیم

به مدت 1 تا 2 دقیقه ویا یشتر تا زمانی که کاملا صاف و روان و براق شود و دانه ای داخل آن وجود نداشته باشد ترکیب میکنیم

طرز تهیه نوتلا خانگی (2)

تا زمانی که یکدست نشده به ترکیب شدن آنها ادامه می دهیم.

طرز تهیه نوتلا خانگی (2)

نوتلای ما آماده شده در صورت تمایل میتوانید مقدار بیشتری عسل اضافه کنید .اما به اندازه کافی شیرین است. بااین حال به ذائقه خودتون بستگی داره و میتونید مقدار عسل را کم و زیاد کنید

طرز تهیه نوتلا خانگی (2)

نکات:

1 - با این مقدار حدود 1 ونیم پیمانه نوتلا خواهید داشت

2 - غلظت شیر عسلی شما باید مناسب باشد (مثل تصویر) اگر از نوع خانگی استفاده میکنید، حتما به غلظت و یکد ست بودن شیر عسلی توجه کنید.

3 - بهتره از شکلات تلخ استفاده کنید چون به اندازه کافی شیرین هست حتی نوع ایرانی تا 96 % هم بنظر من عالیه اما غیر ایرانی درصد کمتر در نظر بگیرین.

4 - این نوتلا در ظرف دار تا 1 ماه در یخچال قابل نگهداری می باشد.

5 - میتوانید از این نوتلا در انواع کیک ها ، رولت ها ، دسر ها ، نوشیدنی ها ، بستنی ، کروسان و....... استفاده کنید.

خرید لباس شب عید

خرید لباس و کفش مناسب برای عید

هرچه به نوروز نزدیک تر شویم قیمت لباس و کفش بالاتر می‌رود، اجناس فروشگاه‌های خرید پوشاک گران‌تر می‌شوند و امکان پرو لباس برایتان دشوارتر خواهد شد. خوشبختانه خیلی از فروشگاه‌ها تقریبا از یکی دو ماه پیش، پوشاک نوروزی‌شان را برای مشتری‌های دور اندیشی که نمی‌خواهند شب عید سرگردان باشند، آماده کرده‌‌اند.

در خرید لباس یادتان باشد که حتما آن را به تن‌تان امتحان کنید. خیلی از ما تصور درستی از اندازه‌های مان نداریم برای مثال برخی افراد چاق خودشان را لاغرتر از آنچه هستند می‌بینند و لاغرهایی هم هستند که گمان می‌کنند چاق هستند! بهتر است حتما با یک آشنای با سلیقه به خرید لباس بروید و یادتان باشد هیچ فروشنده‌ای به شما نمی‌گوید لباس به تن‌تان زار می‌زند آنها می‌خواهند کالایشان را به هر قیمتی شده بفروشند و بنابراین از چیزی که شما پوشیده‌اید تعریف می‌کنند و در این شرایط شما به کسی که درباره آنچه پوشیده‌اید نظری واقعی بدهد نیاز دارید.

در خرید لباس برای کودکان این نکته را به یاد داشته باشید که آنها معمولا برای اثبات توانمندی‌هایشان اصرار می‌کنند خودشان لباس‌شان را به تن کنند پس اگر می‌خواهید لباسی پر از دکمه و بند‌های عجیب و غریب که به هم گره می‌خورند بخرید باید انتظارهای طولانی را برای این که کودک‌تان بتواند آن را بپوشد را بپذیرید.

شایسته تر آن است که لباس کودکان عکس چاپی قهرمان‌های فیلم‌ها یا کارتون‌های مشهور را نداشته باشد، چرا که بنابر گفته روان‌شناس‌ها، رفتارهای خشن این قهرمان‌ها که اغلب از کشور خودمان نیستند باعث می‌شود خشونت در نظر کودکان امری عادی تلقی شود.

پوست بچه‌ها حساس و لطیف است پس در انتخاب جنس لباس‌شان دقت کنید و پوشاکی را برایشان در نظر بگیرید که الیاف طبیعی داشته و فاقد نایلون باشد. به بچه‌ها حق انتخاب بدهید. از آنها بپرسید که آیا لباس‌شان را می‌پسندند یا نه؟ برای خرید پوشاک نوزادان نیز فراموش نکنید که آنها به سرعت بزرگ می‌شوند و اگر لباسی کاملا اندازه برایشان بگیرید ممکن است تا ماه آینده کمی‌ برایشان تنگ‌شده باشد و به همین دلیل باید پوشاک‌شان را کمی ‌بزرگ‌تر انتخاب کنید.

برای کودکان چند دست لباس که روی هم پوشیده شوند از یک دست لباس گرم بهتر است. دلیلش هم این است که وقتی به مهمانی می‌روید محیط خانه گرم‌تر از محیط بیرون است و شما می‌توانید لباس رویی را از تن کودک خارج کنید و هنگام خارج شدن از خانه بار دیگر آن را تنش کنید تا سرما نخورد.
خرید کفش عید
 بهترین کفش، کفشی است که پاشنه ای متوسط (تقریبا ۲ سانتی‌متری) دارد و نوکش گرد است و به پنجه‌ها آسیب نمی‌زند. در خرید کفش به این نکته دقت داشته باشید که پاشنه‌اش زیاد بلند نباشد و اگر اصرار دارید کفش پاشنه بلند بپوشید دست کم آن را پهن و یکدست انتخاب کنید تا بهتر بتوانید تعادل‌تان را حفظ کنید.

در خرید کفش بهتر است کف کفش آج‌دار باشد تا احتمال لیزخوردنتان را کاهش بدهد.کفش‌های بنددار یا چکمه‌هایی که ساق‌های بلند و زیپ‌دار دارند برای عید دیدنی مناسب نیستند. تصور کنید که هر بار به مهمانی می‌روید ناچار باشید بخشی از وقت‌تان را جلوی در خانه صاحبخانه به بازکردن یا بستن بند‌های کفش‌تان یا بالا یا پایین کشیدن زیپش بگذرانید!

می‌دانید چرا مراکز خرید کفش معمولا شب‌ها شلوغ‌تر از روزها هستند؟ دلیلش این است که مردم می‌خواهند در ساعات پایانی روز کفش بخرند تا به این ترتیب با احتساب ورم کردن پاهایشان در این ساعات، کفشی با اندازه مناسب برای خود انتخاب کنند. به عبارت دیگر اگر روز کفش بخرید ممکن است در شب، وقتی پاهایتان در اثر پیاده‌روی ورم می‌کنند، حس کنید کفش‌ها پاهایتان را می‌زنند و برایتان کوچک شده‌اند.

در خرید کفش برای کودکان، فقط به سایز پایشان توجه نکنید، چرا که ممکن است قالب‌های مختلف با وجود سایزهای ظاهرا یکسان اندازه‌های متفاوتی داشته باشند. کودکان نمی‌توانند دقیقا تشخیص بدهند که آیا کفشی اندازه‌شان هست یا نه. این وظیفه شماست که نوک کفش را لمس کنید تا بفهمید آیا فضای خالی جلوی کفش وجود دارد یا کفش تنگ است و به انگشت‌های پای شان فشار می‌آید؟ و… .

در خرید کفش هرگز حرف فروشنده‌ای را که می‌گوید کفش کوچک‌تر بردارید چون به مرور زمان جا باز می‌کند نپذیرید! در نظر داشته باشید که کفش‌های روباز برای بچه‌ها چندان مناسب نیستند و آنها نمی‌توانند تعادل‌شان را با این نوع کفش‌ها حفظ کنند. کفش‌های پاشنه‌دار هم برای دختربچه‌های کم سن و سال مضر هستند و ممکن است باعث پیچیدن مچ پا یا زمین خوردن‌شان شوند.

رنگ سال ۹۵ چیست

موسسه پنتون که هر سال رنگ مربوط به سال جدید را اعلام میکند امسال نیز در اطلاعیه ای رنگ سال ۲۰۱۶ سال ۹۵ را اعلام کرد

از سال ۱۹۹۰ میلادی تا کنون، موسسه “پنتون” رنگ مخصوص سال را انتخاب کرده است، آنها با این کار خود باعث می شوند مشتری ها در دوازده ماه آینده، رنگ خاصی برای پوشش ها یا خریدهای مرتبط شان داشته باشند. بسیاری از پیش بینی ها برای رنگ سال ۲۰۱۶ غلط از آب درآمد و به لطف موسسه پینتون دو رنگ عالی و با نشاط و دی عین حال آرامش بخش آبی روشن و صورتی کوراتز دو رنگ برای ۱۲ ماه سال ۲۰۱۶ انتخاب شدند.

رنگ سال 95 چیست , رنگ سال 95 , رنگ سال 1395 , رنگ سال 1395 چیست , رنگ مد سال 95 , رنگ مد 95 , رنگ مد سال 1395 , رنگ مد 1395 ,رنگ سال 2016 ,رنگ سال 2016 چیست

رنگ صورتی کوارتز و آبی روشن دو رنگ انتخاب شده موسسه پنتون برای سال ۲۰۱۶ – ۱۳۹۵

رنگ صورتی روشن یا همان صورتی سنگ کوارتز Rose Quatz یکی از رنگ های انتخاب شده شرکت پنتون برای سال ۲۰۱۶ رنگ سال ۹۵ است. این رنگ حس نشاط،خونسردی و آرامش خاصی را در فرد ایجاد می کند.

رنگ سال 95 چیست , رنگ سال 95 , رنگ سال 1395 , رنگ سال 1395 چیست , رنگ مد سال 95 , رنگ مد 95 , رنگ مد سال 1395 , رنگ مد 1395 ,رنگ سال 2016 ,رنگ سال 2016 چیست

رنگ سال ۲۰۱۶ چیه؟رنگ سال چه رنگیه؟

رنگی آبی روشن Serenity هم دومین رنگ انتخابی شرکت پینتون برای سال ۲۰۱۶ سال ۱۳۹۵ است.

این رنگ هم حس آرامش را در فرد ایجاد می کند.

رنگ سال ۱۳۹۵

رنگ سال 95 چیست , رنگ سال 95 , رنگ سال 1395 , رنگ سال 1395 چیست , رنگ مد سال 95 , رنگ مد 95 , رنگ مد سال 1395 , رنگ مد 1395 ,رنگ سال 2016 ,رنگ سال 2016 چیست

رنگ سال ۱۳۹۵ چیه؟رنگ سال چه رنگیه؟

شرکت رنگ پنتون رنگ سفید استخوانی را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۶ اعلام کرد. با توجه به قوی بودن این رنگ می توان در طیف های مختلف از آن استفاده کرد. از این رنگ هم به عنوان رنگ پایه و هم به عنوان یک رنگ مکمل قوی می توان استفاده کرد. برای اولین بار در طول سالهای اخیر، این کمپانی امسال ۲ رنگ را به عنوان رنگ مد و فشن سال ۹۵-۲۰۱۶ انتخاب کرد.

رنگ سال 95 چیست , رنگ سال 95 , رنگ سال 1395 , رنگ سال 1395 چیست , رنگ مد سال 95 , رنگ مد 95 , رنگ مد سال 1395 , رنگ مد 1395 ,رنگ سال 2016 ,رنگ سال 2016 چیست

رنگ سال ۹۵

مدیر اجرایی موسسه رنگ پیتون در توصیف رنگ سال ۲۰۱۶ – ۱۳۹۵ آن را به سایه هایی ظریف و جذاب که انسان را به گرمی در آغوش می کشد تشبیه می کند

رنگ سال 95 چیست , رنگ سال 95 , رنگ سال 1395 , رنگ سال 1395 چیست , رنگ مد سال 95 , رنگ مد 95 , رنگ مد سال 1395 , رنگ مد 1395 ,رنگ سال 2016 ,رنگ سال 2016 چیست

وی این رنگ طبیعی را برای آشپزخانه ، اتاق غذاخوری ، میز ، لوازم خانگی کوچک و منسوجات قابل استفاده در خانه بسیار مناسب می داند.

چگونگی انتخاب رنگ سال ۹۵ -۱۳۹۵

از سال ۲۰۰۰ به بعد موسسه رنگ پیتون رنگ سال را انتخاب و اعلام می کند . این موسسه رنگ مورد نظر را بر اساس آنچه مردم به دنبال آن هستند انتخاب کرده به طوریکه مردم با استفاده از آن بتوانند پاسخگو نیازهایشان باشند.این رنگ الزاماً رنگ خیلی پرفروش و جذاب بازار مد نیست بلکه رنگی است برای طراحان در تمامی بخش ها که بیان کننده حالت و نگرشی در بخشی از مردم است.

رنگ سال 95 چیست , رنگ سال 95 , رنگ سال 1395 , رنگ سال 1395 چیست , رنگ مد سال 95 , رنگ مد 95 , رنگ مد سال 1395 , رنگ مد 1395 ,رنگ سال 2016 ,رنگ سال 2016 چیست

برای تبدیل حال و هوای موجود در جامعه، تیمی شروع به بررسی کرده تا رنگی را که استفاده صعودی در جامعه داشته و در بیشتر بخش ها ی طراحی قابل استفاده باشد را انتخاب کنند

رنگ سال ۲۰۱۶ پنتون ترکیب دورنگ آبی و صورتی است رنگ انتخاب شده به عنوان رنگ سال ۲۰۱۶ پانتون دو رنگ آبی و صورتی هستند که هر دو نشان از متانت و آرامش می باشند

آنچه باید بدانیم این است که هر رنگی معانی ذاتی و سمبلیک مختص به خود را دارد

رنگ سال 95 چیست , رنگ سال 95 , رنگ سال 1395 , رنگ سال 1395 چیست , رنگ مد سال 95 , رنگ مد 95 , رنگ مد سال 1395 , رنگ مد 1395 ,رنگ سال 2016 ,رنگ سال 2016 چیست