خاطرات من از بازار اهواز

قیمت ها در بازار اهواز در اهواز گردی های من

خاطرات من از بازار اهواز

قیمت ها در بازار اهواز در اهواز گردی های من

هایفو تراپی چیست ؟

Image result for ‫هایفو‬‎

هایفو تراپی و جوانسازی پوست

 

هایفو یکی از جدیدترین متدهای زیبایی پوست است. با هایفو تراپی لیفتینگ و جوانسازی پوست در یک جلسه بدون درد و جراحی و مشاهده آنی نتیجه عمل انجام می‌شود.

در چند دهه گذشته عمل‌های زیبایی مختلف به ویژه در میان بانوان رواج زیادی پیدا کرده است. جوانسازی پوست در عمل هایفو مناسب سنین بالای 30 سال با روش‌های متعدد توسط پزشک باتجربه با آخرین فناوری‌های روز دنیا انجام می‌شود. این روش یکی از متدهای کارآمد با امنیت بالا و کمترین عوارض جانبی است. این متد که معمولاً در یک جلسه انجام می‌شود ماندگاری بالایی دارد و بدون پرداخت هزینه بالای جراحی و داشتن دغدغه‌های دیگر آن به صورت سرپایی انجام می‌شود.

 

معرفی هایفو

امروزه انجام عمل‌های زیبایی چه به صورت جراحی و چه بدون آن برای جوانسازی و زیباسازی پوست فراگیر شده و فناوری‌های مربوط به آن هرروز رو به پیشرفت است. هایفو روشی برای جوانسازی صورت و گردن است که بدون انجام جراحی انجام می‌شود. در عمل هایفو تراپی که بسیار ساده است خطری بیمار را تهدید نمی‌کند و نتایج استفاده از آن در همان روز اول نمایان می‌شود.

در بعضی از عمل‌های زیبایی بدون جراحی، بیمار در ناحیه مورد نظر احساس درد می‌کند که شدت درد به نوع عمل بستگی دارد. در این متد هیچ دردی بیمار را آزار نمی‌دهد و پس از انجام آن می‌تواند به فعالیت‌های روزانه بپردازد. 

روش انجام هایفو تراپی

این متد با استفاده دستگاه مخصوص، امواج مافوق صوت را بر روی پوست بیمار می‌تاباند. عمق ارسال این اشعه‌ها توسط پزشک قابل تنظیم است و بسته به نوع پوست و میزان خرابی سلول‌ها و کلاژن‌ها عمق اشعه مشخص می‌شود. در این حالت بیمار تنها گرمایی را بر پوست خود احساس می‌کند که قابل تحمل است.

با انجام این عمل بازسازی کلاژن‌ها، از بین رفتن سلول‌های مرده و تقویت پوست برای کم شدن چین و چروک پوست و نهایتاً جوانسازی صورت می‌گیرد. در این روش مدرن لایه‌های زیرین پوست هدف امواج قرار می‌گیرند و پوست بیرونی کاملاً سالم باقی می‌ماند. البته در بعضی پوست‌های حساس کمی قرمزی مشاهده می‌شود که پس از گذشت چند روز از بین می‌رود. پایداری اثرات هایفو زیاد است و در صورت اجرا در جلسات بیشتر نتایج بهتری به دست می‌آید. ناگفته نماند در همان جلسه اول با مشاهده صورت خود در آینه می‌توانید اثر این عمل را ببینید.

 

مزایای هایفو و موارد استفاده

در میان روش‌های جوانسازی پوست، هایفو روشی ایمن و کاراست که به پوست فرد صدمه‌ای نمی‌زند. مزایای هایفو نسبت به روش‌های دیگر را می‌توان اینگونه برشمرد:

  • کوتاه بودن مدت انجام که معمولاً در یک جلسه قابل انجام است.
  • نیازی به استراحت بعد از انجام عمل ندارد و تنها باید نکات ساده از قبیل پرهیز از آرایش به مدت یک روز رعایت شود.
  • عوارضی ندارد و تنها ممکن است در موارد حساس قرمز شدن پوست مشاهده شود.
  • نیازی به عمل جراحی یا هر گونه زخم و برشی ندارد.
  • مدت زمان مشاهده نتیجه اندک است و بعد از انجام عمل می‌توانید اثرات آن را ببینید و تا چند ماه بعد اثرات تکمیلی آن پدیدار می‌شود.
  • برخلاف لیزر هر نوع پوستی می‌تواند تحت عمل هایفو قرار گیرد و محدودیتی ندارد.

 

موارد استفاده هایفو عبارتند از:

  • بالا بردن ابروها
  • برطرف کردن چین و چروک دور چشم، سطح صورت و گردن
  • از بین رفتن خط خنده و خط اخم
  • برطرف کردن افتادگی غبغب
  • روشن کردن سیاهی دور چشم
  • کشیدن و لیفت کردن گردن، پیشانی، چانه
  • لاغری

علت فوت 2 خواهر اهوازی چه بود

2 خواهر اهوازی که یکی 1و نیم ساله و دیگری 5 ساله بود هفته گذشته دچار سرماخوردگی شده و یکی از آن ها فوت شد که شنبه این هفته تدفین شد و دیگری نیز در هفته جاری فوت شد که برای بررسی علت مرگ مورد کالبد شکافی قرار گرفتند.

یاسر بنی عفره، عموی 2 کودک فوت شده اهوازی بیان داشت: علت مرگ 2 خواهر از دارو، مسمومیت و یا سرماخوردگی بوده است ابتدا این 2 کودک در یک مطب خصوصی، متخصص اطفال که در مواقع بیماری خانواده آن‌ها مرتب به آن مراجعه می‌کردند، ویزیت شدند.

وی افزود: 6 روز قبل از فوت کودک یک و نیم ساله خانواده‌اش از آنجایی‌که دچار سرماخوردگی شده و دهانش برفک زده بود نزد پزشک می‌برند، که احتمال می‌دادیم برفک زدن هانیه به دلیل دندان‌درآوردن وی باشد.

عموی این 2 خواهر اهوازی عنوان کرد: پس از گذشت 6 روز که هانیه و فاطمه داروهای خود را استفاده کردند، و پس از گردوخاک و بارندگی  فاطمه سرفه‌ می کرد که او را پیش همان پزشک ببرند.

بنی‌عفره گفت: قبل از دفن، 2 کودک توسط پزشکی قانونی کالبدشکافی شدندکه طبق قانون جواب کالبدشکافی جهت مشخص شدن علت مرگ کودکان 4 تا 5 ماه طول می‌کشد؛ خاک‌سپاری هانیه زمانی که در روز شنبه انجام شد، فاطمه هنوز زنده بود.

وی افزود:  باوجوداینکه محل زندگی مرغ را از محل سکونت جدا کرده بودند اما برای اطمینان اداره کل دامپزشکی از مرغ‌ها یکسری آزمایش‌ها گرفت که مشخص شد علت مرگ به‌هیچ‌ عنوان ربطی به مرغ‌ها ندارد.

بنی عفره بیان کرد: پس‌از مراجعه به دادگاه مراجعه داروها  برای نمونه‌برداری تحویل پزشکی قانونی داده شد.

فرهاد حمزه لوئی امشب در گفت‌گو با فارس در رابطه با مرگ 2 خواهر خردسال اهوازی پس از مصرف دارو، اظهار کرد: خانواده این دو کودک در روز جمعه و یکشنبه در حالی برای مداوای دو کودک خود به بیمارستان ابوذر اهواز مراجعه می‌کنند که حال عمومی کودکان بسیار بد گزارش شده و ضایعات مغری بر جای گذاشته بود.

وی با بیان اینکه کودکان در حالت کمای عمیق مراجعه کردند، افزود: این دو کودک قبل از مراجعه به بیمارستان توسط مطب خصوصی ویزیت شده بودند و پس از وخیم شدن حال آنها خانواده تصمیم می‌گیرند که آنها را به بیمارستان بیاورند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: نام پزشک معالج کودکان در پرونده پزشکی قید نشده است؛ در بیمارستان با وجود تلاش زیادی که برای احیا این 2 کودک می‌شود اما کودکان فوت می‌کنند.

حمزه لوئی عنوان کرد: به منظور بررسی این مسئله یک تیم از معاونت درمان و یک تیم از معاونت بهداشت تعیین شده است.

وی در پاسخ سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه کودکان به پزشکی قانونی انتقال داده شده‌اند، و آیا با مجوز پزشکی قانونی اجازه تدفین آنها صادر شده، گفت: این مسئله ارتباطی با دانشگاه علوم پزشکی ندارد و در این مورد قوه قضائیه باید تصمیم بگیرد.

حمزه لوئی به نقل از خانواده دو کودک عنوان می‌کند: مسئولان مهد کودک به منظور پیشگیری از شپش به دانش‌آموزن محلول دارویی دادند که مصرف کنند که ممکن است مسمومیت مربوط به این دارو باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، گفته می‌شود که نفس هانیه 1.5 ساله و فاطمه 5 ساله پس از مصرف دارو سنگین می‌شود و در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند. در روزهای گذشته خبری مبنی بر تعطیلی سه داروخانه به دلیل ارائه داروهای تاریخ مصرف گذشته در خوزستان منتشر شده بود.